Ostatni tekst o Turcji

Rate this post

Drodzy czytelnicy to już mój ostatni tekst o Turcji i chciałbym Wam za cierpliwość i czas, który poświęciliście na lekturę podziękować. Wiem, że stylowo nie było rewelacyjnie, jednak jeśli choć jedna osoba wyciągnie z tych stu tekstów coś pomocnego i przydatnego, będę niezwykle szczęśliwy.
Do Çanakkale dojechaliśmy późnym wieczorem. Dojechaliśmy do portu, z którego odpływają statki przez cieśninę Dardanele, ale zdecydowaliśmy się troszkę rozejrzeć w poszukiwaniu noclegu. W przewodniku mieliśmy adresy, z których wynikało, że tuż przy przystani znajdziemy kilka tanich hosteli, w których można się bez problemu zatrzymać. Ruszyliśmy na poszukiwaniu, które już przy pierwszym miejscu zakończyły się sukcesem. Miły pan mówiący tak sobie po angielsku zaoferował nam cztery miejsca w pokoju za trzydzieści euro. W końcu mogliśmy się wykąpać, odpocząć i dobrze wyspać. Ja jednak przed spaniem wyszedłem rozejrzeć się trochę po mieście, które żyje przede wszystkim dzięki obsłudze promowej cieśniny. Usiadłem z buteleczką Efezu i myślami przeleciałem przez całą podróż, którą dane mi było przebyć i która trwała ponad trzy tygodnie. Przejechaliśmy dziesięć tysięcy kilometrów, zobaczyliśmy wspaniałości tak dziedzictwa kulturowego jak i przyrodniczego. Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że to najpiękniejszy kraj w jakim dotychczas byłem, a na każdym kroku nadal potrafił mnie zaskakiwać. Wróciłem do hotelu, wziąłem długi prysznic (bo nie wiadomo kiedy będę miał okazję korzystać z takiego luksusu), poszedłem spać. Wstaliśmy rano, popłynęliśmy promem za około dwadzieścia euro i ruszyliśmy do Polski.
Dziękuję Wam drodzy czytelnicy jeszcze raz za lekturę. Mam nadzieję, że to nie pierwszy i nie ostatni raz, kiedy możecie czytać to, co napisałem. Mam również nadzieję, że z chęcią przeczytacie moje kolejne artykuły o tematyce turystycznej (o ile czas pozwoli), bo mam jeszcze w zanadrzu kilka interesujących wypraw.:) Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim, byście mogli odkrywać nie tylko Turcję, ale i cały świat, bo odkrywanie nieznanego jest najcudowniejszym, co tylko człowiek może uczynić. Do poczytania!